fredag 27 februari 2009

Ta´t lugnt...

Idag e det en mjukis dag =) Mår si så där...=( Idag har jag försökt få tag på tandläkarna men utan resultat..*suck* tråkigt det e när man ringer och ringer utan svar....!
Nu har jag precis tittat på medtimestory och ska fixa lite lunch, även tvättat lite igen :P
Sen tänkte jag åka och handla lite gotta inför kvällen =) lite mys å så...hehe
Måste visa min lilla nalle jag fick av Patrik på alla hjärtans dag =) jätte söt va den!! sen fick jag en kajal och lite intimprodukter :P samt en ljuslyckta med en blomma i =)

Gud vad jag älskar den killen :D jag e verkligen lycklig över att funnit honom!!! :D *puss på dig snutte* Sitter väll säkert och kikar in här när du har midag ;) ps: längtar efter dig :D

Patrik fick en klocka av mig på alla <3 dag , passa jättebra på honom =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar