lördag 13 juni 2009

Nu rinner tiden iväg..

Vad längesedan jag skrev nu :P fy på mig hehe

Har hunnit med lite undertiden =) Har varit nere i Skåne, Var trevligt =)
Åkte fredagkväll och sedan på lördagen så va vi och handlade och umgicks bara och sedan grillade med syrran och hennes familj och mina föräldrar =) Va jättemysigt och fint väder var det =) Jakob och Amanda busade konstant hela tiden nästan när dom inte sov och åt *S* kul!

Sen var vi på Tosselilla på söndagen( http://tosselilla.se/ )Hela söndagen, och sen blev det pizza på kvällen :P världens bauta pizza va det *S*

Sedan kom min kusin och hälsade på på måndagen =) superkul så längesedan man såg henne!

Sedan åkte vi hem på efm typ =) *borta bra men hemma bäst* ;)

Sedan igår var vi på Cirkus =) Både läskigt och superskoj tyckte en viss liten kille =)

Imorron ska jag jobba...gillar inte det när jag måste va på avdelningar jag inte brukar vara på...man kommer liksom ifrån det, men det e bara att köra på =)

Nä nu ska jag ta en panodil, sådan tandvärk igen :( visdomstanden som håller på att dyka upp :(

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar