måndag 21 september 2009

Oj vad tiden går...

Mellan gångerna som jag får tummen loss att skriva här *S* Tjatar om det varje gång nu känns det som :D

Idag fyller lilla Julia 1år, känns lite skrämande, har inte hunnit att träffa henne än :( min bästa el kanske fd bästa vänns ( vet inte hur hon ser mig längre :) ) dotter...känns märkligt faktiskt å lessamt...men men nästa gång jag åker ner så kommer jag å våldgästa dom *S*

Imorron går jag in i v.15 och ska på ett läkarbesök. Lite nojjig e jag för har ingen aning om vad dom ska hitta på med mig... :S men men får la se...
Känns fortfarande ganska overkligt, har inte riktigt fattat det än...

Nu har jag precis lämnat Jakob hos Sivan, där kommer han inte till att gå länge till han ska in på ett dagis här i närheten =) tror det kommer att bli toppen!
Men va inte kul..typ 4/5 barn va förkylda där :S så nu blir man snart sjuk...usch!

Vad ska man hitta på idag då??

ha det bra!!

1 kommentar:

  1. Ja, tycker minsann att du e litta slö på att skriva här, hehe. Vänta bara tills bebben kommer, dår har du mindre tid hihi

    ja, idag har Julia blitt 1 år! Och det gick ju bra:) Jag tycker också det e trist att du inte träffat henne än:( Inte klokt! Men vi får väl försöka ta igen det:)

    Hoppas allt e bra med magen:=)
    Kramar malin o Julia

    SvaraRadera