tisdag 17 november 2009

To late...

Nu e det gjort, nu har jag tagit svinsprutan...går det inte att ångra :s
Funderar ju fram och tillbaka om jag gjorde rätt, svårt att veta men det kändes mer rätt att ta den men sen läser man så mycke olika så det bara snurrar i huvudet...
Nu hoppas jag bara att det kommer ut en frisk liten bebis i mars =)
Jag tog den i torsdags och i fredags mådde jag inge vidare, låg större delen av dagen, hade nog lite feber och ont i armen hade jag tills igår =) så nu e man smärtfri *S*
Sen har jag bara jobbat lördag, söndag och måndag och idag blir det väll att ta det lite lugnt.
Saknar Patrik mycke nu för jag jobbar när han e ledig och tvärt om så känns som om vi inte sets så mycke :(

Känner bebisen mycke nu, imorse vaknade jag och kände den lille sparka omkring där inne, börjar nog vänja mig lite med att det finns något som rör sig där inne nu :P

Imorron är det Jakobs tur att ta sprutan, kommer inte bli kul...tror han kommer att va rädd :( ska försöka köpa en ny leksak som han ska få precis innan som han kan fokusera lite på, får se..

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar