måndag 14 december 2009

99 dagar kvar <3

Nu har vi gått ner på tvåsiffrigt iaf =) känns lite bättre hehe..
Var på kontroll den 8/12 å då såg allt bra ut, låg snäppet över kurvan men var helt normalt sa BM så då tror vi på henne =) Ska dit den 22/12 och göra en glukosbelastning el vad det heter om man har risk för diabetes, då ska jag vara där kl 08.00 och sedan beräknas man va färdig vid 11 :S kuul! Sägs inte va så smaskigt heller :( men det e väll bara att hålla ut =) Sedan blir det en ny kontroll den 30/12.

Usch dagen idag började inte så bra...varit uppe ett par ggr inatt å pinkat :( så känner mig trött och sedan blev det tjat på Jakob för han var nog oxå trött idag å vi skulle till dagis tidigare idag så att han kunde följa med å åka skridskor...men den blir väll bättre hoppas jag =) Ikväll ska Jakob lussa med dagis för oss, ska bli kul! =)

Nä...om man ska vila ett par sekunder innan man sätter igång å får ordning på mig å lägenheten =)

kram på er alla

1 kommentar:

  1. Vi måste försöka träffas nån dag, jag är så sugen på att se din "Bäbbe-magge"!!!

    SvaraRadera