onsdag 14 oktober 2009

V.18

Idag går jag in i vecka 18 =) nu e det bara 2 veckor tills ulltraljudet =) el ja lite mindre kanske..26/10 =)) *längtar*
Mår hyffsat, lite illamående kan dyka upp då och då men inget att gnälla över =)

Idag så tvättar jag lite, fick lite kläder av anna *tack* fanns en del jag gillade!
Resten tänkte jag lämna iväg när jag ska fixa lite ärenden idag.
Ska lämna min bil idag har en tid imorron att ta bort airbagen, tyckte det var lika bra att få det gjort nu så slipper man den kostnaden sen =) kostade 800:- på Engströms.

Sen kanske jag skulle va hundvakt till lilla Lovis, men det återstår att se under dagen om Thessan hör av sig.

Igår bakade jag bullar mellan kl.14 och 18 helt slut efteråt *S* kommer att dröja innan jag står där själv igen hehe hade man bara haft sällskap så hade det nog gått bättre. Men dagen den rullade på iaf =)



Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar