onsdag 28 oktober 2009

V.20 (19+0)

Tiden rullar på lite =) Nu är det bara en vecka till ultraljud!! =)

Vad händer?

Idag är Jakob på dagis hela dagen till 16 för första ggn =) men det ska nog gå bra, han pinna iväg å hann inte säga hejdå när jag skulle lämna honom så kul tycker han nog att det är =)) Jag ska bubbla lite med Marre idag.

Imorron är det dagis igen för Jakob och jag får roa mig lite hehe men ska försöka få tag på thessan, så grymt längesedan vi umgicks saknar förr när vi var ute med vovvarna :(

Fredag jobbar jag hela kvällen, Lördag ska vi kanske till ALV på dagen och sedan kalas på kvällen. Söndag blir nog ganska lugnt =)

Har gått in i vecka 20 å har inte kännt så mycke vet juh inte riktigt hur det ska kännas :D men men det kommer väll. Syns inte så värst på magen hade juh mage redan innan :P men den börjar bli hård när man trycker på den =) så man känner juh att där e något =)

Nä nu ska jag ta en sväng med damsugaren och sen duscha =)

bye bye

1 kommentar:

  1. jag saknar också dom gamla tiderna med vovarna :( men vi får ta å göra de även att vi inte har vovarna. saknar ju att umgås med dig, de blir ju nästan bara mindre å mindre:(/Tessan

    SvaraRadera