lördag 16 januari 2010

Förkyld..

Nu börjar det klarna upp lite med förkylningen, har varit dunderförkyld nu ett tag :( Så ett antal dagar nu har jag nästan bara tillbringat i sängen :( men idag ska jag jobba, ska bli lite skönt.

Igår fyllde mamma 46 år! GRATTIS mamma! :D Tråkigt att inte kunna träffa henne :(

Nu e jag inne i v.31 och känner att lillen börjar att bli lite starkare i sina knuffar å sparkar =) inte alltid så trevligt när man ska sova :P men känns härligt ändå =) Nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare =)
Vi tänkte ta nästa gång jakob är hos sin mamma på långhelg å kanske måla över fondväggen i sovrummet..jag börjar tröttna på den å tror Patrik med e trött på den, men vi får se..=)

Nae om man ska ta å slänga sig i duschen?! =) Börjar inte jobba förrens vid 15-21 så lite lagom att börja med när man inte känner sig 100% frisk.

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar