tisdag 2 februari 2010

Vara gravid inte det lättaste...som vissa tror!

Jobbiga kännslor man har ibland, känner mig så ensam!

Kan inte hjälpa att jag inte orkar vara glad alltid, ja jag vet att jag kan vända på en 5 öring men just nu känner jag mig trött, försäkringskassan strular, a-kassan vet inte vad dom snackar om och springa på möten och va alla till lags känns inget kul, så less på att hålla koll på allt i huvudet så man inte missar något för då åker man ut illa kvickt!!
Vill inte mer än ha ett fast jobb och slippa detta skitet!! För en annan som alltid haft jobb kanske inte förstår hur trött man kan bli på det efter 7 år med strul...

Blev väldigt sårad av en komentar idag oxå som satte sig djupt..*tror du vet vad jag menar..*

nu e klockan 18.19 och jag ska gå å lägga mig, orkar inte va uppe mer!

1 kommentar:

  1. Det låter inte som någon höjdare. Hoppas att allt ordnar sig. Du får hjärtans gärna ringa till mig om du vill prata och ta en fika. Kramar

    SvaraRadera