torsdag 4 februari 2010

V.34

Idag går jag in i vecka 34 =) Tycker både tiden går fort och sakta hehe.
Idag ska jag på föräldrakurs/träff som är mellan 13-15 och Patrik jobbar så får väll tassa dit själv, lite trist men men what to do? Vill juh inte att han ska ta ledigt för det..Sen blir det två ggr till 10/2 och 17/2.
Imorron ska vi på ul vid halv 10 längtar såå mycket =) vill juh veta så allt e bra och att han/hon växer som enligt planerna :) Sen där efter ska jag till vc och visa ett märke jag inte vet vad det är, tror det kan va ringorm men vet inte..

På kvällen ska vi ha lite fest, inget stort men försökte sammla ihop lite folk och umgås och dricka lite, inte för min del men gubben va lite festsugen så man får väll ställa upp lite =) bättre nu för när bebisen har kommit så lär det dröja lääänge :P

Aja vi får se hur dagen artar sig :D

kram på er!

*tack Thessan =)skulle fått in en fika och bubblat lite..=) *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar