fredag 19 februari 2010

hemsk dag..

Denna dagen har jag tillbringat i sovrummet :S mår inte alls bra varken fysiskt el psykiskt för tillfälligt :(
Så trött på att vissa människor ska strula hela tiden :S men det verkar bara vara jag som känner så och det gör saken värre! Vet inte hur länge jag orkar med att känna så här...men det har jag tydligen inte rätt att känna!?
Om Patrik någon gång skulle kunna sätta sig in i hur jag känner och tänker om saker!
Det e så hemskt att det ska påverka vårt förhållande så mycket som det faktiskt gör från min sida.. :´(

Imorron ska jag upp å jobba, ska bli jättekul när min bil inte funkar som den ska, vill knappt fråga om jag får låna hans bil men vågar nog inte köra den ända till gunnebo när den dör hela tiden, har mer än mig själv nu att tänka på..

Bebisen har mycket hicka just nu, undrar varför??

Nä om man snart ska ta och borsta tänderna och gå å sova..*skrämande en fredag kl 19* men ser ingen anledning till at t vara vaken längre..

gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar