tisdag 9 februari 2010

Vad härligt =)

Nu har kompisens bebis kommit till världen =)*grattis thessan =)* Så härligt!
Jag blir helt varm inombords :P och lite avis *S* längtar så mycket efter min egna lilla bebis som knuffar på så dant där inne =)
Men han/hon kommer väll tids nog..går in i v.35 om 2 dagar så det e juh ett tag kvar =)
Börjar fundera på att snart tänka lite på vad man ska ha med sig till bb och börja förbereda lite, vet juh aldrig när det kan bli ;)

Imorron ska vi till föräldragruppen och Patrik ska med =) Får väll se vad dom ska ta upp denna gången =)

Nä nu ska jag fixa lite mat, vet inte vad jag ska göra bara :(

kram till er alla! :D

1 kommentar:

  1. Tack så mycket, gumman! Jag förstår att du längtar. Det är underbart att bli mamma, men passa på att sova mycket nu om du kan! För att sova är en stor bristvara sen när man blir mamma! kram

    SvaraRadera