torsdag 18 februari 2010

v.36

Jahapp då går man in i vecka 36 idag då =) en månad nu kvar och jag längtar mer än allt annat..
Var på mödra igår på kontroll, allt var bra och bm tryckte sa*an och sen när vi skulle lyssna på hjärtat så fick bebisen hicka *S* =) så sött det lät hehe vi skrattade båda två å sa att det säkert var skrämselhicka av allt tryckande =) pulsen låg på 157 oxå nog för att han/hon va lite stresst efter det. Sf måttet låg på 37 nu, började på 26 sen 30, 34 =) Men ligger enligt kurvan så jag e nöjd =)

Idag ska jag hämta Jakob tidigare och ta me honom till bvc för andra svinsprutan...men det kommer nog gå bra har pratat lite med honom och han verkar va lugn å ta det bra =)

Idag kör det lite i magen, lite nojjig att det ska vara något på g då vi hade kompisar till Jakob här hemma som lilla tjejen blev sjuk och kräkte...visade sig vara kräksjuka, så risken finns juh att man hamnar där men jag fasar, blir så jäkla dålig när jag blir dålig...*positiva tankar* jag kommer att klara mig =)

Idag har vi en som fyller år också, min svåger =) GRATTIS!! =) hoppas du får en bra dag!

Nä nu kallar wc på mig ;)

Adios amigos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar