måndag 8 mars 2010

15 dagar kvar till bf =)

Mår inte så bra just nu, el ja bättre än igår...åkt på en himmla förkylning :( men idag känns det lite bättre så jag hoppas det är på gång att ge med sig =)
Vädret är juh så härligt nu, solen skiner och inte så värst kallt...

Jag vill å längtar så mycket just nu efter lillan/lillen...om tiden bara kunde gått smulan fortare hehe jag vet e juh snart där, men känns som att det inte går fort nog =))

Var på mvc kontroll förra veckan den 4/3 å då va blodtrycket lite högt..och sf måttet lite lägre typ 35 och så va det 37 gången innan, så Martina (bm)trodde bebisen hade sjunkt ner men jag fick ändå ta ett ul, vilket man inte tackar nej till =) Då vägde bebisen ca 3300g så går jag tiden ut så trodde dom att h*n kommer att hamna på 4000g :S lite skilnad på vad dom trodde från början (3-3,5k) men men så länge bebisen är frisk så klagar jag inte =)

Idag har jag beställt en ny mobiltelefon, har sådan ångest för det! Har inte råd känner jag, men samtidigt är man beroende av en tele å min gammla har fått tuppjuck :S bara stänger av sig själv och kan inte messa så blir knast på den :S
Så det fick bli en LG BL20 ville ha med en bra kamera nu när man ska få en liten att fota lite hehe



*bild lånad från netonnet*


Nä om man ska vila en stund...kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar