fredag 26 mars 2010

BF + 2




Nu går vi här hemma å bara väntar å undrar när plutten ska titta ut =)

Jag va hos bm igår och då va inte blodtrycket det bästa, hade undertryck på 100 först och sedan när jag vilat lite så hamnade det på 85...så det va lite högt, igen! Sedan visade det sig att jag hade protein i urinen som inte heller va så bra så det tog två tim hos bm istället för 10 min.
Jag fick lämna ett blodprov och sedan ligga med ctg men det visade sig vara bra. Idag har jag hunnit vara iväg och lämnat ett urinprov och kollat blodtrycket, men det va helt ok idag..så det va juh bra =)
På måndag ska jag dit och ta ett ul och träffa läkaren, om plutten inte tittat ut innan vill säga :P men det tror jag inte.

Nu e mamma och pappa i Thailand i en hel MÅNAD! *avis*!!!dom kommer inte hem förrens den 21 april...gud så skönt, och då ska vi försöka planera in å åka ner..

Nu jobbar <3 hela helgen, så jag tänkte träffa Angelica idag på en fika och Thessan imorron =) Ska bli trevligt!


1 kommentar:

  1. Vilka fina kort på dig och P! Syns imorgon! =)

    SvaraRadera