onsdag 31 mars 2010

BF + 7

Bebisen tvekar visst *S* han el hon trivs bra där inne =)
Vi var hos barnmorskan i förrigår (måndags) och tog ett ul, bad henne att kika efter könet på bebisen utan att hon berättar för oss, att vi själva fick se om vi kunde se :P men det va svårt! Men tror fortfarande att där ligger en "liten" pojke och patrik tror det e en tös =) får se vem som har rätt *S* fast jag blir glad så länge bebisen e frisk och allt går bra =)
Bm trodde att bebisen vägde 4200g nu, ingen svensson sa hon men fortfarande inom det normala hehe lät så gulligt när hon sa det :D Träffade läkaren och hon tyckte allt såg jättebra ut så jag ska dit imorron igen och då får jag antagligen en igångsättningstid för nästa vecka =))

Nu ska jag göra mig iordning och edan iväg en runda med jenny å theo =)

kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar