fredag 2 april 2010

BF + 10

Nu börjar jag bli lite smått trött på det här :( känner mig grinig och klumpig å stor...

Vill bara att vårt lilla gryn ska komma ut och att jag kan få bli människa igen å röra ordentligt på mig =)
Läääängtar så mycket just nu så olk kan nog inte fatta! Och det gör juh inte saken bättre när alla påpekar att h*n borde varit här nu och om vi fått än... :( men h*n kommer väll när det känns rätt =)

Idag blir det att hjälpa roger och marre att flytta...=) Och Maja fyller 11 år idag *grattis* =)

Nu sitter jag här å tittar på par som fått 3,4,femlingar, jisses tur det bara är en vi ska ha hehe verkar jobbigt!
Vaknade 7 idag liksom många andra dagar och kan inte somna om, men sedan kommer det under dagen och jag blir jätte trött :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar