tisdag 6 april 2010

BF + 13

Kan det va dax nu måntro? =)

Var på förlossningen imorse och tog blodtryck och ctg sedan pillade dom lite för att reta upp livmodertappen hehe inget skönt alls! Kändes som kraftig mensvärk med en gång..
Men hon trodde inte att det var helt omöjligt att bebisen tittar ut innan torsdag, då har vi en tid på förlossningen kl8.
Men sedan jag varit där imorse så har jag haft sådan mensvärk hela tiden *ajejaj*
Och va hemma hos Thessan och bubblade lite och när jag skulle gå där ifrån så tror jag vattnet gick, det bara kom en en drös i trosan el vad man ska säga, inte överdrivet mycket, men tillräckligt för att jag skulle börja å fundera...så ringde förlossningen och dom ville vi skulle avakta tills imorronbitti, så halv 9 ska vi åka in imorron så dom får kolla läget =)) om vi inte åker inatt hehe men vi får se..

Hej så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar