fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13

Halloj =)

Vad har nu hänt sedan jag sist skrev? =) Jadu, vi har hållt på här hemma och fixat lite, har målat listor, bytt fläckt, fått upp bordet och lackat det mm har varit lite att göra...
Men en stol till bordet gick sönder :( så vi åkte iväg till RUSTA igen och ville ha bytt stolen, va inga problem och göra det, om dom hade haft några :S närmsta var norrköping! aaanää e juh över 10 mil :S så vi fick lösa det med att dom lade undan 2 stolar i Ystad (som tur hade dom 3 kvar) så tar mamma och syrran upp dom när dom kommer i början på april. Ville ha en extra stol ifall någon till skulle gå sönder och eftersom det finns så lite stolar kvar e det bra att ha =)
Idag då, började med att dom ringde in mig på jobb vid 07.00 =) alltid så morgonpigg ;) dessutom har jag mens igen :S! va typ en vecka sedan jag hade sist...ysch...sen var det bara hem och tvätta och ta det lite lugnt...
Ska städa lite imorron och sen ska vi på kryssning på söndag =) ska bli superkul =)

Nä nu ska jag slänga mig i bingen hehe ha det gött!
kram på er


en liten bild på bordet bara, saknas juh en stol, sen kommer det upp en väggklocka =) men är skapligt nöjd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar