fredag 27 mars 2009

*woohoo*

Jadu, igår var vi och tittade i lite affärer =) jag och Patrik...jag hittade en tröja el blus kanske man ska säga =) och Patrik ett nytt bälte :D Jag köpte även en present till Jakob som han ska få när han kommer hem från sin mamma och en snygg tröja till gubben =) måste skämma bort dom när man kan ;) lite iaf hehe
Sen "bjöd" Patrik mig på kinamat ;) och sen var vi och handlade en liten sak i en liten speciell affär :P

Idag har jag varit på Rusta och köpt två nya mattor, en i storarummet och en till Jakob =)
Sen var jag en sväng på Karlssons och hittade en ny löpare till köksbordet, den gammla blev juh helt konstig efter att jag tvättat den :S men men sen till sist var jag och handlade till fläskpannkakan jag ska göra snart =)

Ikväll kommer systeryster, mandis, mamma och tribbsen :D längtar så =) saknat Tribbe mycke, han har aldrig varit borta så länge från mig hehe :P så det ska bli skönt!

Saknar min älskling som vanligt, älskar dig och du är det bästa som hänt mig!! även om det inte alltid verkar så :(

Puss älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar