måndag 9 mars 2009

Home sweet home...

Idag bär det av....

Just nu sitter jag och lyssnar på musik...har varit uppe sedan 06.00 och gosat med amanda och så =) Syrran skulle jobba idag och mandis skulle på dagis så jag ville passa på att va lite med henne på morgonen för sen träffar jag inte henne mer :´( snyft hehe hon betyder så kuppiöst mycke för mig den lilla skruttungen hehe


Imorrse fick jag arga blicken flera ggr *S* gud så söt hon e när hon gör den hehe hon kan knappt själv hålla sig för skratt *ler* massa pussar och kramar fick jag *ler inom mig* Kommer aldrig att glömma den dagen hon föddes, så orolig jag va ingen hade hört ifrån dom och tiden hade rusat iväg så jag försökte ringa och få kontakt med dom men hittade inte dom för de hade fått komma till ett annat sjukhus, när jag väl fick tag på freddy så sa han att hon precis hade fått en flicka *snyft* jag som satt uppe i småland och inget visste å så bara började tjuta *S* gud kunde inte sluta gråta så glad jag var, låter lite fjolligt men min syster betyder mycke för mig =) och när jag sen skulle ringa å berätta för mamma kunde jag inte få fram något bara grät hehe *ler* så hon blev arg på mig trodde att något alvarligt hade hänt dom, men jag va bara så glad!!!!!! :D usch kommer en tår i ögat nu när jag tänker tillbaka på det.....



aja, tribbsen ska stanna här oxå, ska komma upp i början på april och hälsa på och ta med honom då =) *kommer att sakna dig gubben* =) puss

Nu ska jag snart ut på promenad med honom och sen ska jag till tandläkaren i Veberöd =) och sen bär det av hemåt...jag har längtat så...har inte varit ifrån älsklingen på 9 månader så det känns att jag saknar honom =) men det e bara nyttigt tror jag =)

Puss på er alla =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar