tisdag 24 mars 2009

Jakob 3 år =)

Nu har det gått lite mellan gångerna jag skriver hehe fy på dig katarina :P

Uppdateringar =)

*Patrik har varit på kurs tisd till fredag vilket jag inte var så glad på, hehe kom lite svartsjuka fram :S usch åkte med en tjej i min ålder bara dom två till örebro och sen hem igen...inget kul heh men det e juh ett måste för jobbet inghet han väljer, men ändå man blir lite nojjig :S men jag litar på honom, ska han snart iväg igen, ajejaj hehe men bara å stå ut *S*

*Jag har slutat röka, har varit rökfri i 5 dagar nu :P alltid något =) + att jag har gått ner 3 kilo :D fråga mig inte hur hehe

*Jakob har fyllt tre år och vi har haft kalas för honom =) Börjar bli stora killen nu =))



Måste sätta igång och träna nu och skärpa mig =)

Idag kommer Tina och Matilda och ska äta tacos med mig och Jakob och sen busa lite =)

Till helgen kommer mamma, syrran, tribbsen och mandis hit =) synd bara Jakob ska till sin mamma då :(
Gud vad jag saknat min vovve :P inte klokt hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar