onsdag 1 april 2009

Oj vad tiden rinner på ibland =)

Jadu, nu har systeryster och compani varit här =) jätteskoj =)
Kom fredagkväll och då tog vi det bara lugnt, lördag var vi på stan en runda och på kvällen åt vi mat med Marita och Patrik hos oss =)) jättetrevligt!! Sen åkte dom på söndag fm. =(
På kvällen där blev jag och Patrik jättedåliga i magen, jag sov inte en blund på natten där och det bara kom från bägge hållen :S :(
Jakob kom som tur var vid 19 på kvällen från sin mamma så då va vi lite piggare....

Igår var vi och shoppade träningskläder till Patrik =) Kul nu att vi kommit igång! Jag träffade Angelicka på kvällen och vi stack och fixade så vi ska börja träna på träningsvärk1 nu på söndag =) Häääärligt!! längtar! :D Sen fikade vi och snackade lite skit! Trevlig prick det där :P Så nu ska jag duscha sen får jag ut och leta träningskläder och sen bort till Thessan och se hur det går för henne med hennes nya lgh =)

kram på er så länge :)

1 kommentar:

  1. Skönt att ha börjat träna igen =). Men det känns i kroppen idag. Ses ikväll älskling. Kram Patrik

    SvaraRadera