fredag 17 april 2009

Nu kommer dom snart :P

Jag va hos läkaren igår...konstaterade enbart av att titta i halsen att det var en grov halsfluss!
Men jag fick inget pencilin, ville inte skriva ut det i "onödan" när det går över av sig själv...jaja han drog upp värsta historien om pencilinets genombrott mm mm...
Men tänkte iaf jag skulle ner på apoteket och skaffa mig bedövningsgurgel så det iaf underlättar lite, men det var receptbelagt *suck*
Ringde esplanaden igen och fick prata med en surmumrik :S spydig var hon! Men hon skulle ge doktorn lappen om att jag önskade det och sen kunde jag förvänta mig att det fanns på apoteket innan 18.00..tror ni det fanns något??! *arg* och så jäkla lessen blev jag då...mådde verkligen inte bra alls och detta va juh dagens höjdpunkt att få komma till läkaren och få hjälp!! Men 2 panodil och 1 ibumetin morron och kväll var vad jag skulle ta.

Jajja, känns iaf lite bättre idag som tur e..ska hämta Jakob vid 16 i Mönsterås och sen ska vi hämta Patrik på jobb vid 19 tiden...ska bli skönt att dom kommer hem igen =)

Tråkigt bara att man ska va sjuk nu när man vill träffa lille Theo och gosa lite, bebisar luktar så gott :P Men men han rymmer väll inte =))

Nu ska jag vänta på att Tina ska ringa och sen blir det att städa lite och fixa lunch och därefter duscha och sen hämta lilleman =)

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar