fredag 24 april 2009

Ibland springer tiden iväg..


Nu var det ett tag sedan jag skrev, men har inte riktigt kännt för att skriva :P

Nu är iaf Jakob hos sin mamma igen och kommer hem på måndag. Patrik jobbar hela helgen :(


Grillade lite med Jenny och Jim och lilla Theo...sååå jädrans söt e han :D lilla plutten =) himmla mysigt var det, lånade Maritas trädgård nu när hon inte är hemma.


Jag och Anna träffades en dag och pratade ut om vad som hänt och förklarade ett och annat vad vi kände mm. Kändes ganska skönt, för jag tycker inte det är kul om inte vi kan komma överens när Patrik och Andreas är vänner, sabbar för dom :( Har fått tre helger i maj nu som jag ska jobba, ganska så skönt! Håller på att bli tokig av att gå här hemma :((


Nae, nu ska jag göra något vettigt :P hehe


Älskar min Patrik <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar