torsdag 2 april 2009

:´(

Varför ska det vara så himmla jobbigt ibland??! :(

Känns som att jag bara sårar vad jag än gör, jag vet att jag inte är den lättaste att leva med och blir många gånger rädd att jag ska göra saker värre för mig själv :(
Trivs så jäkla bra med livet just nu så ja, det finns bara inte ord för det! Men ändå har jag mitt jäkla humör, blir så arg på mig själv många ggr :S så rädd att en viss person inte ska orka med mig :( Kanske inte e så alvarligt som det låter här jag vet inte men det känns så iaf....och jag e lessen för det!

Usch,..känns så jobbigt så jag vet knappt var jag ska bli av, mår verkligen dåligt över detta!

Just nu har jag så förbaskat ont i svanken känns det som...*snyft*

nä, får väll gå å göra mig i ordning, ska ut med Angelica och promenera nu sen blir det väll hem och städa lite och tvätta och grubbla :(

**********************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar