torsdag 9 april 2009

Dagen som gått..

Igår var jag ute med Thessan och hundarna på promenad och snackade lite skit och tog lite kort =)) Duktig Thessan e på att ta kort!



Sen var vi och fixade träningskort till mig på TR så nu e det bara att komma igång =) fast just nu är jag förkyld så får nog vänta någon dag :P
Sen kom Jakobs farmor hit och påskpysslade lite med oss =)
Försökte senare ge mig på köttfärslimpan som va himmla dryg att vänta på :S så det blev en sen middag hehe men gott var det!

Idag blir det stan en snabbis och fixa lite ärenden och sen lite påsklunch och därpå kommer Roger, Marre och Thessan hit och fikar lite =) tänkte baka en äpplekaka :D Sen ska jag hjälpa damerna lite med sina bloggar =) om jag nu kan det :P men det tror jag.
Sen blir det att lämna Jakob hos sin mamma vid 17 tiden.

Nä nu måste jag föna håret innan det torkar :P *hur lät det :D* hahaha jeje

Ha det gottans! ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar