måndag 6 april 2009

Ojejoj =)

Vad tiden rullar på :P

Har varit väldigt lite jobb på sista tiden :( vet varför nu och det grämmer mig lite :S
Men men nu hoppas jag på mer!
I lördags var vi på busfabriken och det var skoj, kul för Jakob =) sen stanna vi till på mc donalds och käkade och sen på skopunkten, där jag slösade 600:- :S usch men det var behövligt fich ett par jympadojjor, ett par sommarskor och ett par träningsskor =)
Sedan i söndags så var jag och tränade bodypump med Angelica, satan i gatan vad jobbigt det var :P men samtidigt skönt!
Nu har jag precis lämnat Jakob hos Sivan och ska städa undan lite här =) sen får vi se vad som händer, har en del träningsvärk och lite förkylning så ska kanske bara ta det lugnt...

kram kram

Älskar dig Patrik! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar