tisdag 14 april 2009

Gud vad jag längtar =)

*bilden jag fick från jenny* gullungen =))
*bilden är på Theo från webbisar*

Längtar tills jag får träffa Jenny och Jims lilla Theo som behagade att titta ut 090414 kl 00.05 =)) GRATTIS till er båda :D

Jag längtar själv tills jag får en liten =) skulle vara så underbart! Men men det får tiden utvisa när det är dax, vet bara att det är med Patrik jag vill ha barn med, känns så himmla rätt för mig!! Att det fanns någon sådan underbar människa där ute för mig hade jag aldrig kunnat ana =) så himmla lycklig att vi fann varandra!! *puss älskling*
Nu har jag även kommit igång och träna lite, var och cyklade igår med Angelica! Superskönt var det, men har blivit lite värre i halsen bara :( ont när jag sväljer...men men det går väll över hehe imorron tänkte vi köra step up =) får se hur vi tycker om det =)

Igår körde jag öven Patrik till jobb, skulle åka på kurs tills på fredagkväll i Örebro :(( usch gillar det inte alls...
Idag ska jag snart ut med thessan och lovis på promenad =) sen blir det nog mest att vila idag så man kan bli kry någongång...

Just det, i söndes badade vi (jag och Patrik) bubbelpool och bastade lite, super mysigt och skönt =) hehe



kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar